Måndag morgon

Dagens först ord: Faan

Är riktigt jävla trött idag. Har vart ganska lite sömn på sistone och jag har länge tänkt att jag ska sova ikapp mej men det kommer alltid något annat ivägen och jag skjuter upp alltsammans. Men man får se det positivt, man har i alla fall kul för annars skulle man inte vara uppe så länge på kvällarna.

Igår fick jag med mej mitt ljudsystem ner till lägenheten och jag kopplade upp det paralellt med ett misslyckat pannkaksgräddande vilket jag inte kan ta på mej full ära för (stekspaden var alldeless för tjock och gjode det näst intill omöjligt att vända pannkakorna med). När jag väl hade kopplat upp högtalarna och skulle sätta igång systemet så märkte jag att jag glömt fjärrkontrollen i Tokarp och får nu i bästa fall klara mej utan ljudet i en vecka men det kan bli mer.
Nu är det dags att fixa lite lunch till jobbet då jag och lotta käkade upp allt som skulle likna pannkakor igår. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0