lugn helg?!

Har sagt till mej själv i typ två månaders tid att jag ska ta en lugn helg, men det har inte riktigt blivit av än. Var grymt säker på att det skulle bli så denna gången, men som sagt det blir inte riktigt hur man tänker sig. Det har åtminstonne varit en riktigt skoj helg med låtskrivande, "trubbadurkvällar", uteliv, kontaktskapande mm. Har lyssnat på uppkommande artister, sjungit för redan existerande världsartister och lite annat smått och gott kändisfolk! Känns riktigt bra att ha flyttat till Halmstad, även om det inte är halmstadsbor jag snackat med så är det genom flytten ner hit som jag har fått kontaker. Måste bara få igång mitt personliga låtskrivande oxå. Låtar som är lite mer uppåt och jag, men det kommer väll snart om jag inte analysera sönder det!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag känner igen mig, borde tagit mig en lugn vit helg för längesen!! Haha. Ha det bäst!

2008-11-18 @ 22:43:07
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0