Himelskt

Äntligen har jag lyckats få med John ut och springa, har försökt några gånger förut utan framgång. Vi var uppe på Galgberget och sprang. Har aldrig vart där innan och har inte heller vetat hur man tar sig dit men tror absolut att jag ska dit igen. Tyvärr så har John problem med sitt knä men han försökte idag och i början gick det bra men ballade ur redan efter 2 km. Jag vet inte hur lång rundan är men John sa att den skulle vara ca 4km och han klarade bara halva så efter det fick jag springa själv. Hanna sa en gång i sommras att jag var tävlingsmänniska, men jag ville bara få det till att jag ville pressa mej själv, men idag så började jag fundera. Varje gång nån kom upp framför mej så kom jag på mej själv att pressa för att komma förbi och sedan pressa ytterligare för att inte halka bakom igen. Detta resulterade att jag sprang totalt 8km i ett otroligt tempo (otroligt för att vara mej i alla fall)

Förutom det faktum att det är ett upplyst eljusspår på galgberget så kommer jag även återanvända dit upp för att njuta av utsikten. Fick så sjukt goa ideer till framtiden på det stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0