Halmstad

Kan inte hålla allt hemligt längre. Avslöjar inte allt än men kan berätta att jag har fått tag i en lägenhet tillfälligt och det är grymt skönt att ha nått ordentligt. Ok att stugan var underbar att ha så jag slapp pendla men nu är det ett ordentligt kök, stort sovrum, ordentlig dusch och ett stort vardagsrum. känns inte längre så instängt.

Var inte riktigt så här jag hade tänkt det när jag skulle flytta ner till halmstad men det känns grymt gött och ibland så tror jag att allt blev till det bättre som det blev. bara allt det övriga löser sig och går frammåt så kommer jag snart absolut inte ha nått att klaga över och inget att se tillbaka på och ångra! Skulle vart gött att ha "nån" här som bodde med mej i lägenheten men man kan ju inte tvinga nån som inte vill och skulle nog inte vilja ha det så heller.

Funderar på att skaffa ett extraknäck också, är riktigt sugen och har hittat ett som skulle passa mej perfekt. Ska tänka över beslutet en vecka, låta det sjunka in och sen bestämma mej. men jag tror att det kan bli riktigt bra men det får bli en cliffhanger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0