grrr!

Försöker fixa lite med bloggen men det går inte, inspirationen finns idag men hjälpmedlen verkar strula för mej, det samma gäller för musiken. Känns som det finns så otroligt mycket i mej men jag kan inte få ut det nån stans förutom i gitarren och i text, men jag vill skapa mer. Vill bygga upp det större! Skulle varit gött att haft ett band att kunna repa med men det verkar inte vara nån som är inne på samma spår som jag. Har fått en hel del musikkontaketer här nu i Halmstad men jag vill att mer ska hända. Kännslan jag har nu går nog över imon, ska kanske lira lite med johan då. borde bara försöka fixa ett piano så vi kan skapa lite mer!

Nån som kan hjälpa mej med cubase? skulle uppskatta all hjälp jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0