Gert Fylking!

Jag vill ge en hyllning till Gert Fylking, mannen som inte viker sig för nått!

Har precis suttit och youtubat lite (vilket jag nästan aldrig gör), och när jag till slut hade kommit in på rix morronzoo klipp så kom det upp ett med Gerts fredagsfräckisar. Det roliga i det här klippet är dock inte själva skämten utan lyssna efteråt när chefen kommer in fly förbannad och ska ta med Gert ut. Chefen ska här troligtvis skälla ut Gert efter noter och i ett sånt här läge börjar normalt folk oroa sig för att förlora jobbet men Mannen, Myten, Legenden Fylking får inte ur sig nått annat än: - Jag kommer tillbaka! HAHAHAHAHAHA så jävlar klockrent! :P

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag gjorde ett tappert försök att ha lite mer inlevelse och känsla men det gick sådär jag ber så mycket om ursäkt. du kanske kan förlåta mig en vacker dag ? vi får se om fredag det är fortfarande ovisst. nöjer ni er inte med mig menar ni ? hm. dålig stil. men du vi hörs ikväll :D

2008-11-27 @ 13:42:05
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0