Echo echo echo!

Idag är första gången på ett tag som jag känner mej lite smått nere. Vaknade med cp nacke då jag knappt kunde vrida på den. Men jobbet är kul så jag drog dit ändå och som tur var så släppte det även om det inte har gått bort helt, och dessutom känns det som jag håller på att få halsfluss eller nått sånt. Men det ska det faan inte bli.

Har ändå haft det kul på jobbet och jag måste bara berätta om en kille som är på samma bygge. Han försöker hela tiden verka smart och ska visa att han kan nått men det går så grymt segt när han ska göra något och han är verkligen inte smart. Hans sätt att upprätthålla lite IQ är genom att upprepa ordagrannt vad den han konverserar med precis ha sagt. Han tror att det får honom att verka smart men han har så fel så fel. Allvarligt, han hade en diskution idag med mej och perra om ett fel han hade haft på bilen och hur han rättade till det. Och när han berättade det så fick han det att framstå som han var världens bästa bilmeckare. Men det finns en hake, enligt vad han berättade så hade han laggat den fel och när vi tillrättavisade honom så upprepade han bara vad vi sa, såg fundersam ut och kände sig så obekväm att han till och med vid ett tillfälle försökte byta ämne! HAHAHA så jävla roligt! (tycker ifs lite synd om honom men vad ska man göra? ;P)


Kommentarer
Postat av: Jossan

säg till när du hinner hjälpa mig fixa bloggen så blir jag super glad :D

2008-11-06 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0