8,5 timmar till helg

Gött nu är det bara några timmars jobb innan helgen sätter igång på allvar. Har verkligen ingenting planerat denna helgen och även om det är riktigt gött att vara hemma i tokarp så hade jag tänkt tillbringa en softhelg i halmstad. Problemet blir då bara farsdag på söndag och så har jag igentligen lovat att jobba lite i helgen och då kanske jag måste åka hem redan imon :S. Kostar ju en massa pengar att åka fram och tillbaka hela tiden och just nu skulle jag behöva spara så mycket som möjligt tills alla ekonomiska utgifter har blivit lite mer fasta och jag vet var månadens "nota" hamnar på :D.

8,5h till helg. har haft problem med bloggen några dagar nu. Har börjat med en ny grej och har då tänkt att skapa en "underblogg", men varje gång jag har försökt så har blogg.se haft probelm och första gången jag skriver in det nya namnet så blir det fel på deras server och försöker jag lägga in det igen så står det att det redan finns en underblogg med det namnet. Nån mer som har haft detta problemet och som vet om det är tillfälligt?

Nä nu måste jag göra mej iordning och dra till jobbet, kommer nog ett till inlägg i eftermiddag när jag kommer hem och i värsta fall så får jag väll starta en helt ny blogg, fast jag inte vill :S.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så skönt det är med fredag!

2008-11-07 @ 06:32:01
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0