-

Ok lovade igentligen att skriva ett till blogginlägg i fredags eftermiddags. men det kom lite annat imellan. Han inte ens sluta jobbet innan telefonen började ringa, pipa för sms och att folk skulle stå bakom min rygg och försökte hetsa mej till att sluta tidigare. Hade igentligen tänkt att ta en lugn helg men märkte att det skulle gå åt hel**te ganska fort.

Har inte mycket batteri kvar i datorn men jag ska försöka dra igenom allt lite snabbt!

Började i alla fall ganska bra då jag fick ett sms om Idolkväll i Eldsberga med Linnea och Rebecca. Passade ganska bra in på mina planer och det var ett bra tag sen jag träffade dem lite mer ordentligt. Sen vidare så fick jag ett sms från maffe då han undrade om det skulle bli utgång i halmstad, kort där efter så ringde per, osv osv. Började här förstå att det inte skulle bli en lugn helg. Lovade sedan en annan polare att jag skulle skjutsa hem honom och lite material för "extra jobb".
Slutade i alla fall jobbet vid fyra, skjutsade Johan och allt han skulle ha med sig hem. Skyndade mej till lägenheten och in i duschen. Ut ur duschen och hinner knappt få på mej en handduk innan det stormar in folk genom ytterdörren. Prata lite med maffe och co innan det är dags att göra sig i ordning, käka lite och sen bege sig till eldsberga. Var där ute tills nyheterna börjar i Idolpausen då jag "övertala" tjejerna att hänga med ut på stan, de gör sig iordning och vi drar tillbaka till lägenheten där de andra har börjat förfesta och blåst upp ballonger och gett mej inflyttningspresent! riktigt nice! Hade iaf en riktigt rolig utekväll med dans, öl och shots på morfars innan det var dags att bege sig hem vid stängning.

Lördagen fortlöpte sedan med slapp på förmiddagen, middagen och en stor del av eftermiddagen innan det var dags att bege sig tillbaka till Tokarp för att kunna tillbringa söndagens farsdag hos föräldrarna. Hade inte så stora planer för den här kvällen heller men ligger här nu vid halv 3 och skriver blogg. Fick ett telefonsamtal av de gammla polarna då jag har jagat dem tidigare helgen. Så det blev till att PL, Lillen, Victor och isabelle kom upp och flummade. Lirade västbospelet (vilket är en förenklad kopia av monopol fast allt handlar om just västbo då du köper upp företag och inte gator) och hade riktigt cp skoj. Måste säga att jag diggar riktigt grymt mycket Pl's skratt och när alla är i sina essen så får man höra skratt utav bara faan!!! går inte beskriva utan MÅSTE bara upplevas! Alla höll i alla fall med om att vi hade mycket roligare här ikväll än vad vi någonsin skulle kunna ha haft i parken på Takida där i stort sätt alla andra har varit!

Tack för en helt underbar helg och den är inte ens över än!


Tina är en gatuvåldshund så passa er! C'mon then!!!! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0