Snart harrys!

Fylleblogg från Mej, Natalie och tina.

Känner mej inte jätte nöjd när natalie säger att hon sitter och hånglar med min hund men men, tror inte det är så seriöst! :P

Snart är det harrys och det blir jag Kim och Natalie som drar dit. jag och natalie ska försöka oss på det här med fylleblogg.

Vad har hänt idag?: Natalie har ett väldigt intressant liv! hon har vart i skolan!!!!!
Själv så har man ju vart på jobbe, vart och shoppat med kim för att lite senare åka och äta med Nilla (kims mamma) och Kim själv på gåsen i Gislaved. Jävligt gott käk, senare blev det till att åka hem, flumma lite med familjen och åka och hämta ovan nämnda personer. just nu är det förfest på gång och det är sentimental moments. Det har vart en trip tillbaka till 80 talet och tillbaka, mycket ska det hinnas med. nu kan jag inte skriva mer för kim börjar bli sur för att jag stjäl hans flickvänn. hörs imon igen... pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0