Måndag måndag, ständigt denna måndagar

Då var det måndag igen. Sa igentligen igår att jag skulle fixa mitt förra inlägg när jag kom hem det det blev inte riktigt så. Jag var alldeles för trött helt enkelt. Har jobbat idag och vart i Värnamo hos Hanna en runda innan hon åkte ner till Lund igen. Ja jag vet att det var Hanna jag var nere hos i helgen och jag blev halvt förvånad när tåget anlände på Lunds station och jag såg Älsklingen hoppa på och åka med oss till Värnamo.
    I övrigt så är jag jävligt trött på mätarbytes jobbet som jag håller på med just nu och sa till chefen idag att jag ska säga upp mej. Han verkade inte bli jätteglad utan verkade vilja att jag ska jobba med mätarbyterna hela året ut, men fuck no!! Jag ska ju till Cypern ju! Känns jävligt jobbigt att åka ifrån Hanna men jag kommer bara ångra mej om jag inte åker. Ska ta mej i kragen imon och beställa flygbiljetterna, 22 April börjar jag sedan där nere.


Älsklingen
Hanna jag saknar dej redan för mycket!

Kommentarer
Postat av: Milla

Söta ni e

2008-03-05 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0