Live at malmö station.

Jaha okej då va det dags igen, Mange S stjäl inledningar från andra men...Nä om vi ska vara lite seriösa.


Jag sitter nu på Malmö station och har fått två timmar över i väntan på ett tåg som har platser kvar åt mej. Vid min sida har jag Patrik Larsson, närmare känd som PL. Anledningen till att vi sitter i Malmö är att efter fest i Lund på lördagen med brudarna på internatboendet i Flyinge kungsgården så ville PL dra till Malmö och köpa en jacka i butiken TWEED och bakfulla tog vi taxi till Malmö. Schyst taxichaufför och även om jag kände att min mage inte var i balans så satt vi och småsnackade hela vägen. Senare framme på Holmgatan så stog vi på trottoaren utanför butikens dörr och läste: "Söndagen en 2:a mars är butiken stängd pga inköpsresa". Fanns inget annat att göra än att gå vidare mot stationen.

Faan märker att det går åt helvete med bloggandet just nu. få se om jag fixar till allt när jag kommer hem istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0