Kritik!

Tycker det är dåligt med kommentarer, vet att jag inte har många läsare men skulle uppskatta kommentarer från den lilla skara som ändå läser! :P

Hur länge ska en lagning av tand hålla igentligen? Som de flesta vet så har jag slagit av mina framtänder ett antal gånger och fått dem lagade näst intill lika många gånger (dålig lagning en gång och pga det ligger lagningar +1). Men idag när jag satt nere vid tv:n och övade på låtarna inför cypern så tog jag upp en apelsinklyfta och stoppade i munnen. Några tuggor senare kunde jag känna hur det hade lossnat en flisa. Inget stort men en liten flisa på insidan som gör att det känns vasst och iriterande varje gång tungan kommer imot, i och med att det är vasst så letar tungan upp sig där så fort den får chansen.

image8
Ögonblicket efter andra tandavslagningen.



Här finns nu chansen för kommentarer: Har du någon egen tandhistoria eller nått annat som kan få mej att känna en aning samhörighet? C'mon people!

P.S. Bästa storyn hamnar på bloggen som ett eget inlägg. D.S.


Kommentarer
Postat av: patrik

Detta borde iaf ta platsen på bloggen. När jag var liten dök jag från lilla bassängen i badhuset, slog ut båda framtänderna som om inte det var nog, jag fick dessutom sy 6 stygn i pannan

2008-03-27 @ 17:42:17
URL: http://onkelpagge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0