Jackpot!

fylle chaffis till harrys var Manfred Larsson, och just nu är jag och Max i hans lägenhet medans han är hos flickvännen, han gav mej förtroendet  och gav mej hans nyckel så jag hade nån stans att sova. harrys sög faktist lite och jag länktade efter hanna hela kvällen, men max livade upp stämnningen och allt blev bra ändå.

vet nån hur svårt det är att hitta till södervägen om man inte vet var den ligger!! jävligt svårt!!
inte ens snuten vet var den ligger. är det nån stans man ska vara kriminell så är det faan här!!!

en sak är i alla fall säker. korvfest på harrys fredagen den 7 mars!!! ok att jag har flickvänn men det är kul med blandat sällskap!!! (max säger may death be swifth).

syns på andra sidan av dimman!!

millan, jag vet att du har en blogg men jag har glömt adressen och hittar den inte när jag söker efter den, snälla ge mej adressen, vill veta vad du gör på dagarna.

All my love till Hanna Larsson. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0