Hemligheter!

Alla har vi hemligheter.

Har idag varit och fixat till min tand, störde mej så otroligt på den vassa kant som uppståt då det lossnat en flisa. Sagt och gjort ringde tandläkaren på förmiddagen och fick en tid efter ett. Passade på att cykla ner till hemköp och hämta ut ett paket från JMÉ med en box på 6 filmer och ett 8GB's usb minne (någon som vet hur jag ska formatera om det till NTFS?). Ingreppet tog ca 10min med före- och eftersnack, med det är inte här det intressanta är, det som jag tyckte var roligast hände vid kassan. Håll i er, notan för ingreppet kostade hela 55 KRONOR! sjukt mycket pengar ju! ;P Skämt och sidor, trodde det skulle kosta mycket mer.

Har idag även försökt i ca 10 minuter att lära mej en ny låt på gitarr Extreme - More than words. Riktigt skön gitarr i den och jag tror att man kan få till sången oxå om man vill, hörde ett liveuppträdande av gitarristen på youtube där han sjöng den lite annorlunda som i alla fall jag tyckte lät bättre än orginalet.

Imorgon blir det sista dagen på jobbet, Äntligen är dessa mätarbyten över för min del!!! Blir även en runda till växjö med Hanna för att hämta Tina, men även för att passa på att gå på bio. få se vilken det blir, antingen No country for old men eller Meet the spartans.

Orginalet av låten: http://www.youtube.com/watch?v=viQWJUoRG50

Den ända som änså länge har skickat in en historia är PL, försök överträffa, tills vidare är det en som får hamna på bloggen.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0