Handboll

Tjena!

Ikväll har jag vart på handboll i Gnosjö då Natalie (Kim's flickvänn) spelade med deras damlag och jag fick äran att hänga med. Ganska roligt att Kim stödjer sin flickvänn och går på hennes matchen, och av vad jag har fått för mej så går han ganska ofta?! I alla fall så tycker jag att tjejerna gör ett ganska bra jobb även om de (vad jag har hört) ligger sist i serien, men därimot så tycker jag att deras tränare borde fylla ut sina skor bättre och träna dem istället för att småprata i pausen :P. Ändå, när det var 1,10 kvar på klockan och Hylte gjorde ett mål till så ställningen blev 21-33 (dvs 12 måls skillnad för den som inte är så bra på matte) så ställde jag mej demonstrativt upp och gick ut för att visa mitt missnöje. Ensam vågade jag ställa mej upp bland typ 20 pers som satt på läktaren och gå ut! Faan känns som jag har börjat en ny tränd: Att vara manlig! ;P

Natalie, du kör som en gud, skit i Kim när han sitter jämte och skriker ut sina näradödenupplevelserepliker. Jag har kul i alla fall

Haalllllllllllooooooooooooooooooooo, I'm Linsy Lohan! :P (kolla youtube, the dead terorist, så fattar du. Jeff Dunham)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0