Frihet!

Igår var, som jag redan har tjatat sönder, sista dagen på jobbet! fatta vad skönt, aldrig mer mätarbyten. I alla fall inte så många på en och samma gång.

Igår var jag och hämtade Tina i växjö, kom dit vid ca 17:30 och lirade lite guitarhero och fikade innan jag och Hanna drog på bio. Kollade på No country for old men, va en lite speciell film men jag gillade den riktigt mycket. Bästa repliken kommer vid en dialog mellan två personer (en kille och en tjej):

K - If I not come back, tell mum I love her.
T - Your muther is dead.
Tystnad
K - Ok, then I'll tell her my self.

Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS!

2008-03-29 @ 22:48:23
Postat av: Tobbe den nya smålänningen !

Tjena grabben! Haha skönt för dig att äntligen slippa dessa mätarbyten, när min sista dag var kommen så tyckte jag exakt lika..o jag tror nog fortfarande de va de bästa som hänt mig den dagen jag sluta =) haha!

Såg även att din tand gått av igen, minns när du skulle klänga som en apa i nyköping och stupröret lossna haha, ajja, kanske ska ses nångång innan du drar? Skriv till mig på msn om de är nå fest på g mellan den 18 - 31a ,minns inte riktigt när du skulle åka men!

Ha're gött mannen!

2008-04-01 @ 10:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0