Ett plåster på varje axel

Har varit och tagit sprutor idag mot polo, hepatit A och B.
   Känner mej så manlig när jag ligger där på britsen utan tröja och sjuksköterskan precis ska sticka in nålen. mindre manligt när jag sekunder senare känner mej lite smått ur av sticket. Jag har verkligen ingen sprutforbi och känner det inte alls obehagligt att ta sprutor, men ändå blir jag helt cp, känner ursel osv. dock var det värre för några år sedan då jag satt ut och tog spruta och var tvungen att lägga mej ner efter 15 sekunders dåligt balanserande på stolen. Idag gick det faktistk oerhört bra och jag kunder resa mej direkt efter andra sprutan utan några som helst bieffekter efter sticket. Känner mej riktigt stolt! Sitter här nu framför datorn i bara handduk efter duschen, ser ner på mina axlar där plåterna sitter, tänker på hur det hela gick till och känner mej otroligt manlig igen, efter 10 års väntan då dessa symptom började. ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, man kanske borde ta lite sprutor innan man åker?? Det har jag inte ens tänkt på :P

2008-03-12 @ 21:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0