Byxor vs Byxor?!

Läste precis en insändare i tidningen där det va någon som hade tagit sig tid och energi på att skriva ner och skicka in vad hon/han störde sig på. Och det är inte första gången jag hör det här klagomålet av den äldre generationen. Denna person störde sig på "det nya modet" där folk går omkring med byxorna så långt nerdragna så att man kunde se underkläderna. Personen, låt oss kalla honom/henne för agda, tyckte att det såg obehagligt ut och kunde inte förstå hur man kunde gå runt och riskera att vilken sekund som helst ha byxorna nere vid fötterna. Jag fattar inte vad de har att klaga på! För det första så har jag inte sett en enda med byxorna behagligt nerdragna som någonsin har tappat sina ner till fötterna om de inte har varit mer än måttligt berusade. Inte heller kan jag finna det obekvämt hur långt ner man än har dem. Det borde väll vara otroligt mer oskönt och till och med obekvämt att ha byxorna uppdragna till armhålorna som många av den äldre generationen har. Jag tror nog att jag oxå skulle varit väldigt sur, tvär och funnit en massa struntsaker att störa mej på om jag hade byxorna vid armhålorna så de skar in på både pung och röv. Hudexem skulle nog vara det första direkta "sjukdommen" jag skulle få. Nä se till att få ner byxorna och sluta klaga, eller åt minstone köp lite vaselin och smörj med varje morgon innan ni ta på er! :D

image5image7


Skicka kommentar om vilket ni föredrar: Uppe eller Nere!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej killen..haha.. ja du..det spelar ingen roll, men helst inte byxorna under armarna..hihi det ser förjävligt.ut.hihi
kram johanna

2008-03-26 @ 23:52:55
URL: http://blondie1978.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, nästa särskolan håller systern me om;) HAHA älsk va SNYGG du är

2008-03-27 @ 17:15:17
Postat av: Anonym

UPPE såklart;)

2008-03-27 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0