Blandat

Känner att jag är lite dålig på det här med att blogga men det är faktiskt inte mitt fel.
Vårat internet krånglar lite då och då, och jag har märkt att det nästan bara är på kvällstid, vilket är den tid jag sitter vid datorn.

För att ge lite uppdate så drog Tina i måndags kväll ner till Lena (min syster) för att tillbringa veckan där nere och pröva på studentlivet. Hon tyckte det va lite stirrigt ibörjan när hon hoppade på tågen men det varade i typ 5min och efter det så låg hon och sov hela vägen ner. Kom på att jag inte har lagt upp nån bild på henne än så håll till godo.

image4
En riktig party princessa.

Får inte bukt med den här centreringen av text, om jag centrerar något så kan jag efteråt inte gå tillbaka till ursprungsläget utan allt jag vidare skriver blir centrerat. någon som kan hjälpa mej med problemet eller berätta att det är en bugg blogg.se har?

Har tänkt en del på vad som måste göras i veckorna framåt, måste verkligen ta itur med allt som ska göras innan cypern. Just nu skulle jag igentligen sitta och öva in låtarna som ska ingå i showerna på kvällarna men fastnade framför datorn med mjukvaru uppdateringar och bloggande. Har svårt att hålla mej till det viktiga. Tänkte därför underlätta lite för mej och be om tips på saker som kan vara bra att ha med sig ner då jag ändå ska bo där i ett halvår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0