Ride on ride on

Tack pagge, hur skulle jag kunna klara mej utan din kärlek! ;P

Idag har jag vart i Gbg med Kim. Skulle igentligen vart i värnamo med Hanna och bada lite men satte mej en stund innan jag skulle åka och kollade runt lite på nätet. Vad hittar man, om inte en kite med tillhörande utrustning för en hyfsad pening. Fanns ju inget mer att göra än att ringa upp chaufören nr 1 och bege sig iväg. Så just nu så sitter jag med selen på mej och kan knappt vänta på första bästa tillfälle att testa min nya utrustning! Må det blåsa imon så jag kan testa grejerna. Allt bra för övrigt med alla? (nån gång måste du ju kommentera *host* du vet vem jag menar *host* )

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej, här är allt bra, hur är det själv? saknar din gitarr och din sång... Dig med såklart..

2008-06-15 @ 17:11:57
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0