I don't know what i do but i do it soo goohoood!

Rubriken ska sjungast med riktigt ljus falsettröst och det får absolut inte vara tyst!!!!!
Är på riktigt bra humör just nu, vet fortfarande inte vad jag ska göra på midsommar men jag är på bra humör ändå. har haft en bra dag på jobbet, en bra vecka faktiskt och humöret går uppåt ju mer det regnar och desto fler negativa människor jag träffar eller snackar med. fattar inte varför det blir så, är bara på megahumör. har en känsla av att vilja åka och bada och bara fula sig men vet inte om jag ska göra de. nån som har nått förslag på vad man ska göra på midsommar eller kanske kan ringa och meddela att jag kan få bo i deras stuga i halmstad eller nått? bara att ringa! 0703648801 om ni glömt. nån som känner människor på skivbolag som söker grym sångare så är det bara att skicka vidare nr:et ;P. ha det gött allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0