En underbar dag!

Ok att Hanna har åkt till tunisien nu för två veckor och att jag saknar henne, men idag har varit en toppendag ändå. Har mått så underbart bra hela dagen ändå. Kan inte säga det första som gjorde mej extra glad, men det dröjde inte länge efter det som en kund berömde mej och tycker att beijer var dumma som inte anställde mej med det samma (och nej det var inte en gammal dam som var trevlig utan en kille som var i branschen). och senare efter en bra dag på jobbet kommer jag hem, får fruktsalad av syster och inte långt efter det ringer en som vill köpa golfen. YES jag fick den äntligen såld!

Vet inte vad jag ska skriva för kan inte konsentrera mej idag men det kommer nog mer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0