peace out!

Har kollat ganska mycket på scrubs på sistone. Den serien är sjukt bra, ångrar absolut inte att jag köpte 5 sesonger på DVD. Även om det är en komedi så kan jag inte hjälpa att jag sitter och lite halvt önskar att mitt liv var mer som deras när det gäller relationer till vänner och jobbarkompisar, även om jag inte är särskilt missnöjd med det jag har, skulle bara vara kul att ha det på deras vis ibland. Har även kommit på mej själv med mina egna monologer i huvudet då jag snackar mer som JD och ibland även med hans röst. helt sjukt men lite härligt ändå.

På tal om något helt annat: är det någon som känner nån som kitesurfar som man skulle kunna få hänga med ut nån gång, är nybörjare men vill hänga med nån ut som kan ge lite småtips så man blir bättre.

Kommentarer
Postat av: ;)

haha du är sjuk pojkvän, men det är kul att läsa om dina tankar! Fortsätt skriv!

2008-07-16 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0