Gött med lite ledighet.

Har vart nere i Halmstad nu sen i Onsdags och kom hem för några timmar sedan. Tanken med resan var att komma bort ett tag och att passa på att kolla upp stan då jag förhoppningsvis ska flytta ner snart. Har haft det underbart där nere och har faktiskt inte gjort särskilt mycket vilket är ovanligt för mej! inte att ha det underbart utan att inte göra så mycket men ändå tycka att det är underbart! ;P En sak är säker i alla fall. jag är redo att flytta ner, allt som saknas är bara lägenhet och jobb :D älskar den stan i alla fall. fick höra att kanske hamnar Kim där nere snart oxå, även om han inte snackar med mej just nu, har inte fattat riktigt varför. I vilket fall som hellst så ska det bli riktigt skönt att få en skön natts sömn innan jobbet imon.

Kommentarer
Postat av: patrik

skaffa en villa, det är skönt

2008-07-27 @ 20:33:02
URL: http://onkelpagge.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja skaffa en villa. Jag ska eventuellt börja plugga där nere nästa år, så har du redan villan och jag flyttar in ;)

2008-07-27 @ 23:33:25
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0