Efter Falsterbo

Har vart nere i Falsterbo med Hanna i helgen på Falsterbo Horse Show. Hade inte hört så jättemycket om det och ändå var det både som jag trodde och helt annorlunda. Synd att vi inte var ute nån kväll men det behövdes inte direkt. Var kul att träffa lite flyingefolk igen och att se Ellen en sista gång. känns lite tråkigt att säga en sista gång men vi får väll hoppas att man springer på henne igen.

Tänkte att jag skulle dra mej ner till halmstad imon eller övermorgon, någon som har en sovplats över eller nån som har en plats över på tomten där jag kan slå upp ett tält för några nätter. vet inte hur länge jag stannar men det blir nog två nätter skulle jag gissa på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känns inte lite bögigt med horse show???haha

2008-07-22 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0