Damn!

Såg mej själv idag. Inte bostavligen men nått som skulle kunna vart jag, skrämmande likt beteende. Vill ju inte att det ska vara jag men när ärligheten kommer ikring så är det som jag. Ska inte säga vem det var jag såg men jag kan summera det med att både jag och han har lite problem att visa vår kärlek. Båda har liksom en tendens att skälla på våra kära när de gör något fel som kan leda till skada för att vi är rädda om dem och sedan kan det även fortsätta till nästa grej då tonen blir lite negativ bara för att vi inte kan i vårt undermedvetna glömma att de kunde ha kommit till skada. Nackdelen med detta är att man är lite negativ mot ,låt säga flickvännen, och det är nog bara jag och den andra killen som fattar varför vi gör det. och fattar det gör vi inte om vi inte ser den andra göra de! Jobbigt läge! Sorry hannie! Annars är jag trött men på gott humör! hänt med er andra?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Magnus! Det var ett bra tag sen, fast jag inbillar mig att jag såg dig en dag. En kille på motorcykel med EKB-tshirt... Ha det bra!

2008-07-04 @ 23:07:21
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0