Söndag kväll

Ännu en helg har gått och just i detta nu så måste jag säga att jag är lite besviken på den. Ge mej nån dag så kommer jag troligtvis att ändra mej men den har inte blivit riktigt som jag har tänkt mej. Fredagen börjarde isf bra som jag skrivit och även om jag på kvällen dissade en (vad jag har fått för mej) riktigt grym fest hos joel så är jag ändå nöjd med hur den blev då jag var på ELAB's julfest. Sen lördagen började på vad som nu börjar bli standardsätt den här tiden på året. Dvs jag var med fläkers. Vi träffas på morgonen för att få fram nått manus och gå igenom våra 15 minutes of fame! :P Och därefter så fortsätter dagen i Fläkerssällskap fram till en stund efter uppträdandet. So far so good, men det är här det inte riktigt blir vad jag kallar lyckat. Kände mej så extremt rastlös och ville verkligen festa i riktigt Magnus anda med både fart, fläkt och gymt flummiga människor. Men det hände inte så mycket, folket på festen satt mest bara vid ett bord och drack. Och även om alla är jätte trevliga och roliga så ville jag ha mer och blev mest bara trött efteruppträdandet :S.

Och även denna dag har gått i samma tecken. Folk jag ville träffa var upptagna, Saker jag ville göra blev "omöjliga" att genomföra och viss(a) människor jag ville umgås lite mer med verkade klyvna eller ville inte träffa mej, i alla fall inte idag. Lite konstig helg när det gäller vänner och aktiviteter men annars helt ok!

I'm too fucking restless to take it easy! Snart bär det av till Halmstad igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har jag gjort dig besviken ?:(

2008-12-14 @ 20:30:30
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0