Skärpning telia!

Om skratt förlänger livet så kommer jag nog blir världens äldsta efter idag. Det var riktigt längesen jag snackade så mycket telefon på en och samma dag. Det känns som jag har snackat med hur många som helt idag och typ minst en halvtimme med varje. Senast var Jonas och då går det inte att vara allvarlig. I alla fall inte efter en dubbelhelg! (dvs när vi varit ute och festat ihop både fredag och lördag) Surt att han åker tillbaka till kosovo inatt och inte kan vara med nästa helg för jag tror att det kan bli riktigt roligt!

Måste bara tipsa alla om ASS luciafirande i Anderstorps simmhall. Kommer lägga upp tid senare när jag fått reda på den men tror att det kommer bli bra. Efterlyser även nån fest att gå till efter uppträdandet? Nån som har nått på G?

Diss till Telia som har haft problem med mobilnätet här nere i halmstad sen igår kväll och det sura är att det skulle vara idag när jag verkligen har använt mobilen till typ max. Batteriet brukar klara sig 4 dagar med mycket prat i vanliga fall men idag har jag laddat den två gånger redag men då har jag fullt batteri i denna stund :P


Nån som kan ge förslag på ny look till bloggen?


Kommentarer
Postat av: Majken

neverstore?

2008-12-08 @ 22:06:56
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

stor bild på mig ? :D

2008-12-08 @ 23:22:12
Postat av: Lovisa

luciat är 17.00 sen är la fläkers efter det? gör om min blogg samtidigt, tack på förhand.

2008-12-08 @ 23:30:43
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0