Not to know and still don't realy mind!

Har precis kommit hem från jobbet och det börjar bli en vana att gå in på bloggen och skriva ett inlägg innan man fortsätter med dagen. Det är bra tycker jag för då får man även slå sig ner och vila i fem minuter.

Har fått reda på att jag ska ut till harplinge på nästa jobb på måndag och hoppas att det blir lika bra där som att jobba med Perra på Kadriljen. Har även skickat iväg lite sms för att luska ut tiderna tills på lördag men det får vänta tills senare då jag inte fått svar från Knutte än, och det är inte ens säkert han vet.

Fick ett telefonsamtal precis innan jag slutade som gjorde mej väldigt glad. Det var ett fastighetsbolag nere i malmö som ringde och sa att jag kunde få hyra en lägenhet av dem. Ok att det är en väldigt liten lägenhet men den ligger 200m från norreport och när man är singel behöver man inte så mycket.  Skulle underlätta väldigt mycket att bo i stan då de flesta polarna bor åt det håller eller håller mest till där inne. Måste bara maila in lite mer uppgifter till dem.

Nä nu ska jag försöka mej på att springa en runda. Var ett tag sen och man måste ju få upp flåset tills lördag. Kan lova att uppträdandet är extremt mycket mer utmattande än vad det ser ut att vara! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0