Nice

Det funkade, kom in i en så grymt härlig stämmning att jag lyckade få text, upplägg och det mesta av musiken färdigt. Känns som jag verkligen kan få den här färdig innan deadline! Har precis snackat med Elin oxå och fått den nya texten godkänd! ny blir det till att luta sig tillbaka och slappa resten av kvällen. kanske läsa lite mer ur Svensk maffia, boken jag fortfarande håller på med så man kan gå vidare. Den är faktiskt jävligt intressant men jag har för lite tid att läsa den och när jag väl har tid så skaffar jag med nått annat att göra.

Vill lämna ett ursäktande till jossan att jag inte hade med henne i berättelsen från min helg. I Lördags så klippte jossan mej och efter det så hängde jag med henne till gislaved och hämtade hennes 3 polare på stationen. Japp, det är sant. Jossan har skaffat körkort och även om ratten kanske ser en aning stor ut så kör hon faktiskt väldigt bra ;P

(ska försöka få upp en bild snart på den nya frisyren, orkar inte fixa håret just nu bara)

Kommentarer
Postat av: jossan

tack för att du såg problemet som att det var ratten som var stor och inte jag som var liten, det värmde :)julia hälsar med föressten :)

2008-12-04 @ 09:34:40
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0