Mama, just killed a man...

Hörde en låt på radion innan idag, och jag tror att det är nog första gången jag har hört den spelas på radio. Eller jag måste ju ha hört den på radio nån gång innan men kan för allt i världen inte komma på när! Låten var i alla fall Queen - Bohemian rhapsody. Tycker den är grymt bra med alla stämmor osv. Den kom lägligt när jag satt i bilen på jobbet och var på väg in till stan för att sätta upp lite skyltbelysning på en butik! Sånna låtar när de kommer kan verkligen få en på bra humör, och även om jag var på bra humör redan innan så blev det långt ifrån sämre!

Satte även nyss på tv:n ,för jag kan inte få nån stämmning alls för att lira gura så jag skjuter upp det lite, och då gick det där programmet Singing Bee. Är det nån som vet säkert om det är äkta eller fake? Vet inte varför men jag stör mej så sjukt mycket på det programmet. Kan inte förstå vad det roliga är med allt!

Diss: Singing Bee
Höjning: Bra låtar som kommer vid rätt tillfällen och förgyller dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0