Krångel?

Ska ut med Jonas J på lördag men folk verkar veliga med vart vi ska. kan bli lite krångel när man är några stycken från olika orter men det löser sig nog. Jag verkar vara den som minst bryr mej om vart vi drar ut. Bara jag får festa lite med mannen så är jag nöjd. En whiskey på bordet och en kompis på stolen jämte så är jag helt tillfredsställd :D, kan ju ifs feltolkas men jag skriver det ändå :P.

Jonas Sundeby och jossan kanske kommer ner imon, väntar på att JS ska ringa så får vi se hur det blir. skulle vara skoj.

Kommentarer
Postat av: Majken

Jo, ibland så tycker jag det. Men då tar man det lugnt en dag och sen kör man på igen :)

2008-12-04 @ 22:05:02
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0