Just becouse I'm hurting, It doesn't mean I'm hurt!

Hej igen. Helgen har visst blivit lite bloggsnål men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid att skriva! Jonas har ju vart hemma i några dagar från tjänsten i kosovo och jag har då festat ganska friskt med honom i helgen! Sitter här nu i lägenheten och ska strax ta och sätta igång med städningen efter gårdagens festande! Har haft riktigt skoj i helgen och även om vi inte har gjort något som kan klassas till "utöver det vanliga" så kommer detta ändå vara en minnesvärd helg!

Jag har laddat över bilderna vi tog med Jonas systemkamera och jag ska se om det inte kan komma upp lite bilder senare när jag har städat undan det "värsta".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0