It's christmas eve babe!

Ok klockan är en bit över tolv så det är rent tekniskt inte julafton längre men What the fuck! Har faktiskt haft en riktigt rolig jul utan några tråkiga pauser som det kan bli ibland när man bara sitter och väntar. Och även så här sent så har jag precis haft besök av tre små flickor! (ok de kanske inte är så små men det är kul med uttrycket) så jag fick vackert slänga på mej lite kläder efter att 2 sec tidigare ha slängt av mej dem!

Vi får se om det blir mer uppdatering imon men jag tvivlar på det då julen är en ganska upptagen tid för mej. Kanske inte så extremt upptagen men det finns oftast inget internet tillgängligt utan jag får helt enkelt nöja mej med gitarren och min systers sällskap i sångerna! :P

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0