Ingen kan ju tacka ner till lite endorfin! :P

Haha, där fick man för att vara lite duktig och cykla till jobbet. 2 minuter innan jag slutar börjar det regna och när jag cyklar hem så får jag regnet rakt i ansiktet då det även hade börjat blåsa. Men det gör inte så mycket, kunde ju varit värre. Jag kunde ha rivit upp ett sår på ryggen och jag kunde ju ha fått extremt lite sömn även inatt! ;P Ok allt det där har hänt men jag sitter ändå och ler. Än så länge så har min förutspåelse (hmm, är det ett ord? :P) hållt sig och det har verkligen vart ett lyckorus i flera veckor och det verkar som att det kommer hålla i sig åtminstonne tills efter nyår!

Jonas började även snacka om Florida nu i helgen igen och jag hoppas verkligen det kan bli av. måste bara ringa och förhandla lite med dem nästa år. Måste vara mer i lön för att det ska kännas tryggt att ta det jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0