Hemma helg!

Har vart hemma i Tokarp denna helgen och haft det närmsta en lugn helg på jättelänge. Åkte hem denna helgen för att ha ett planeringsmöte med fläkers, klippa mej, göra ett besök hos tandläkare och ett besök på vårdcentralen. Men vi drar det lite kortfattat från början.

Jobbade som vanligt på fredagen till 16 vilket gick jävligt lätt för att vara en fredag i stundande vintertid (eller är det de nu?). Efteråt tog bilen och styrde hem till Kim för att plocka upp honom och Natalie för resesällskap hem till de smålänska skogarna ;P. Väl hemma (efter ett lite jäktigt besök på bolaget medans de hissade ner inbrotts"gallerna") så frågade pappa om jag skulle med till Kulltorp och festa och då jag aldrig har vart där innan så slog jag en signal och kvällen var planerad. Det var inte nån extrem höjdarkväll när man tänker på själva "utgången" men flummet och människorna vi drog dit med gjort kvällen till nått ändå.

Lördagen sedan skulle jag och PL jobba på hans bil vilket resulterade i att min bil fick sig lite fixat och supran står fortfarande kvar där den stod innan och vi har planerat in att fixa den nästa gång jag kommer hem och har tid över, så är det nån som har en handbok till en supra -94 så säg till! Kvällen sedan slutade i att jag var på förfest hos Jonas Sundeby helt nykter, underhöll med gitarr, körde en runda med folk till parken för att sedan hämta dem och vara med på förfesten. Det var nämligen joddla med siv och de är långt ifrån mina idoler och jag känner att jag inte behöver slösa pengar på dem.

På söndagen var det som i övriga landet julskyltning i Anderstorp och efter en runda på stan med Pagge så var det dags för mej att dra till Planeringsmötet. Kommer inte säga så mycket om vad som blev sagt där men tror att det kommer bli en grym Fläkersshow och jag har väll fått nått som kan kallas huvudrollen i årets förakt. Kommer återkomma om tid men Lördagen den 13:e december tycker jag ni ska boka in i kalendern och infinna er i A-torps simmhall vid (hmm inte säker nån stans men) 17-tiden. Längtar redan!


Kommentarer
Postat av: Jossan

nej och att vi träffade jossan på lördagen och blev klippt o åkte bil det var ju inget ;)

2008-12-01 @ 18:57:54
URL: http://jorra.blogg.se/
Postat av: Majken

Nu vet jag var jag känner igen dig ifrån! Fläkers för något år sen! :)



Nej jag vet inte. Hoppade från blogg till blogg, hamnade här och såg "Anderstorp" i texten haha.

2008-12-01 @ 21:05:49
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja helgen var riktigt trevlig! Höll meg nykter och hade det riktigt skoj, tack för den goa stämningen!

Tilläggas bör även att jag kommer att medverka med sång under luciasoarén med ASS.. Tror att den börjar vid 16.

2008-12-01 @ 22:50:59
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0