Fredagskväll

Känner mej fortfarande lite sliten men även rastlös. Det händer inget ikväll med lite tomgastempo?

Det är många som har frågat mej om det verkligen är sant att jag fick foten överkörd föregående natt när jag kom hem och JA det är sant. Luras inte. Men det är inte så farligt och det var verken mitt eller Lovisas fel utan bara oturliga omständigheter. Dock mår jag bra nu och har inte känt av det nått vidare då det bara var tårna som blev överkörda och skorna jag hade på mej gav nog lite extra skydd vilket är ganska turligt!

Fick även frågan om morgondagens kväll och om folk är på så kan vi ta en spelkväll i stugan imon men vill veta hur stort intresse det finns först. Dvs inget hårt festande utan lite mer relaxat tempo men kanske sällskapsspel eller liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0