Fläkers!

Har nu jagat tiderna för imon men har tyvärr inte fått några konkreta svar!

Det som jag tror ligger närmst sanningen är:

14:00 - Allt börjar på nått sätt?!

ca 16:00 - "Ass luciatåg"
ca 17:00 - Fläkers.

Jag har satt tiderna väldigt tidiga tror jag men vill ni veta nått mer bestämt så tycker jag att ni kan ringa mej imon :P borde veta imon vid lunch eller nått (troligtvis redan tidigare)

Platsen är i alla fall Anderstorps simmhall och det kommer finnas fika och lotter till försäljning i skolmatsalen ovanför så kom gärna lite tidigare och stöd ASS och snacka lite gött :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror närmare bestämt att lucia tåget är vid fem.. men inte säker. och ja, bli tjock, jag är itne som du ! och det andra är en låt :D

2008-12-13 @ 14:38:45
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0