Fairytale of New York

Nu har det börjats med julmusiken. Efter jobbet satte jag på lite alternativa jullåtar (dvs lite olika band man inte förknippar med julen som sjunger både nya och gamla jullåtar) och sedan satte jag igång med att städa lägenheten. dammsugning, torkning av golv och allmänn storstädning :D. Har på riktigt börjat längta tills nästa helg nu med. Allt började med att jag testade "scenkläderna" igår och blev så sjukt taggad att jag troligtvis inte skulle kunnat sova nått alls om inte kim skulle ringt efter mej ;P.

Händer imonkväll? känner att jag vill hitta på nått men vet inte vad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du lägger ut kontaktannonser så här ? jag som trodde jag var speciell :D

2008-12-04 @ 21:24:07
URL: http://jorra.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du lägger ut kontaktannonser såhär ? jag som trodde jag var speciell :D

2008-12-04 @ 21:25:08
URL: http://jorra.blogg.se/
Postat av: Elin Den underbara ;)

justde! Den skivan hade ja helt glömt! Tack för påminnelsen kära Bror! ;P

2008-12-04 @ 22:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0