Det var då jävla märkligt!

Fett soft dag idag! Grymt lugnt tempo på jobbet. Blev bjuden på lussekatt, peppakaka och glögg utav TS (byggarna), Var på julbord på JME, Slutade tidigare, Var på firmafest och sen när jag tar bilen till Tokarp vem tror ni inte jag möter då på sibylla?! Jo Patrik Larsson. Han som har satt namnet Larsson på världskatan (om det nu går att göra?! ;P).

Men för att återgå till julfesten: Jag har nu dessa veckor jag vart på ELAB jobbat ihop med en väldigt rolig prick, Perra! Men ikväll fick jag även träffa hans bror Mogge lite mera! Faan va roliga de två bröderna är. Har redan kommit på mej själv att ibland härma deras beteende för att kunna uttrycka mej lite mer inlevelsefullt!

Ska lista några av de roligaste kommentarerna som mogge fällde under kvällen!:

Så fort det var något som nån gjorde eller sa som var lite "speciellt" så var hans första kommentar - Det var då jävla märkligt! (med en ton som om det var nått helt otänkbart!)
Och det troligtvis givnaste. Några yngre pajkar står och diskuterar mitt i vägen för där mogge ska gå förbi! - Flytta på er, Jag är faktiskt fullbetald!

Kanske inte låter så roligt som det var en ni måste ha i åtanken att mogge är en väldigt rolig person i vanliga fall och sättet han säger detta på har jag endast hört en annan person kunna uttrycka sig på innan! (och dessutom så var han ganska dragen!) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0