Bra start på dagen!

Nice början på den här dagen. Har preics spelat igenom gårdagens resultat.

Gårdagen blev inte riktigt så mycket musik som det var tänkt men gick ändå i musikens tecken. Drog nämligen bort till john lite senare på kvällen för att hjälpa honom att handla tills idag och så käkade vi även lite och drog och hälsade på på en förfest. Men när jag sen kom hem så blev det gitarren och jag som gosade igen. Har lyckats skriva texten till två låtar i stort sätt helt färdiga och nu har jag helt plötsligt 3 låtar som behöver fixas lite mer musikmässigt! Känns som jag verkligen har börjat komma igång med musiken igen. Ok jag skrev inte hela låtarna från början igår men jag gjorde i alla fall det mesta av texten på dem igår och det är ju i alla fall nått!

Nu ska jag in på stan och handla lite julklappar och sen får vi se om jag kan komma på lite nya ideer för att få dem mer färdiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0