Torsdag

Känner att jag snart börja få en känsla blandad av ångerst och stress iför det här med Halmstad. Vill verkligen komma ner dit nu och få nått eget igen. Kunna inreda hur jag vill och göra vad jag vill när jag vill även om jag får det här hemma oxå, men det är känslan och rätten att kalla nått mitt. Vill också komma igång med eljobben också, är verkligen på tiden. Varje dag jag kommer hem sätter jag mej framför datorn och kollar om det har kommit in några nya lägenheter och så har jag väntat på svar från ett företag som verkat intresserade, och idag kom svaret. De verkade gilla mej och var intresserade men de väntar på att få in lite mer jobb, de vill anställa en till och jag har allt de söker men jobben har inte kommit in än. Surt men vad ska man göra, han bad mej att ringa tillbaka om nån vecka igen så kan läget ha ändrat sig, men jag vill ju ha jobb nu. Okey att det är lite småkul att svetsa ett tag men det är så jävla monotomt även om jag skulle få svetsa nått nyss så är det inte särskilt omväxlande, fattar inte hur folk kan hålla på med sånt här i över 30 år. själv skulle jag tröttna efter nån månad.

Kände bara att jag behövde skriva av mej lite och det vänder nog snart och går bättre men om det är nån som har tips om lägenhet där nere får ni gärna höra av er, eller om ni har nån stuga att hyra ut så länge om det senare blir kris. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0