Ledig måndag!

Ännu än dag har kommit och man är underbart ledig, ok att det regnar mer än förtjänat utanför stugfönstret men det är mysigt att vara inne här oxå. Hittils har dagen varit minst lika skön som föregående och jag har bara tagit det lugnt och tillbringat mestadelen i vertikal ställning. Som jag nämde igår så ska jag åka till turkiet på onsdag och ser verkligen fram imot de. Har bara varit på en chaterresa förut och det var typ 12 år sen så detta kallar jag i stort sätt ett nytt sätt att resa för mej! ;P Ska bli skönt att komma bort till solen lite. Vet inte vad jag förväntar mej där men hoppas det blir gött. Vill att det ska gå att lära sig kitesurfa ordentligt och billigt där men något säger mej att det inte kommer bli så!

När det gäller dissandet av tidigare nämda blogg så är det bloggen vi dissar inte personen i fråga, hon är alldeless för söt för att dissas ;P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, varför dissa mig!? det är bara jag som får dissa älskling, du är sötast. Ps! alla nya vänner, be att få höra hans underbara härmskratt! haha ni kommer skratta ihjäl er. Ds! Älskar dig Mangebus<3

2008-08-05 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0