Keep on going

Nu har det hänt lite sen sist.

I onsdags så fixade jag en ny frisyr nere på relax där martin stod för frisörandet.
Har även jobbat min sista vecka på beijer och idag har jag vart på audition till mix megapols talangjakt.

Tyvärr så gick det som jag trode och jag kom inte vidare, men det jag är mest förvånad över är att jag är besviken. hade ju redan intalat mej att jag inte kommer vidare men ändå är jag grymt besviken. Men det är nog för att jag vet att jag kunde gjort framträdandet mycket bättre. När jag kom in hade jag suttit så pass länge utanför i väntrummet att jag borde sjungt upp lite igen, och pga detta kände jag mej inte helt på topp i sången. och när jag sen skulle sjunga med tyckte jag att allt hände så snabbt att även min sång blev lite jäktad. Men men, sånt händer och det är väll bara att gå vidare till nästa grej. Har ingen aning om vad det kan vara så har någon nått förslag så säg till!!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Attans du! Jag som höll tummarna för dig!!

2008-08-01 @ 23:03:35
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0