Fylle blogg fredag.

Första veckan som svetsare har passerat och jag har till och med haft tid att besöka harrys i värnamo med jonas som  var hemma denna helge. Kul på harrys och jag gick 360kr pluss på blackjacken men det var ändå något som saknades. Hanna!!! Jag saknar henne hur mycket som helst, och särskilt kvällar som denna då allt annat är perfekt, då är det bara hon som fattas för att kvällen ska bli oförglömlig. kommer aldrig glömma den gången då jag var på harrys och hon kom in igenom dörren. hon såg ut som en ängel där hon stog med sitt blonda hår och längtande ögon. tänk vad knäsvag kag kommer va sen när hon fyller arton. kan inte äns föreställa mej!

sammanfattninger för dem som inte fattat det än är att jag saknar Hanna för mycket och vet inte vad jag ska ta mej till, hon ska ut imon och även om hon inte sa det till mej innan så känns det som att hon lämnade ute lite killnamn i vänskaps kretsen som hon skulle festa med, men jag litar på henne även om hon inte berättar allt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0