Dagen efter + dagen efter dagen efter.

Helgen blev inte riktigt vad jag hade planerat. Kände för att ta det lungt och bara slappa framför dator, men det var inte riktigt som det blev. Jonas kom hem denna helgen och sen jag slutade jobbet i fredags så har jag vart på harrys, vunnit pengar, vaknat upp och mått 1000ggr bättre än vad jag borde ha gjort, snickrat på huset, kört motorcykel på sjukt fina vägar i typ 4h (trodde aldrig att det skulle ta sån tid att ta sig till Falkenberg), vart på kräftskiva hos rebecka, vart på bratt, softat i solen, dragit mc tillbaka hem och suttit och diskuterat snickeri då jag aggerat rådgivare åt min syster som ska bygga en säng. Hyffsat händelserik helg vilket gör den helt lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0