Bättre

sitter framför tv:n igen och dricker färskpressad apelsinjuice som jag precis har gjort av de apelsiner som Jonas kom förbi med. Grymt schyst av honom. Han ringde mej för några timmar och tänkte kolla hur allt var efter resan och undrade om jag skulle med och simma lite. Sa till honom som jag skrev här innan att jag kände mej lite krasslig och hoppar nog idag, även om jag kände mej riktigt frestad då jag vill börja träna och vill ha nån som tränar med mej. Men han frågade i alla fall om han kunde komma förbi efter sin simtur och helt plötsligt så stog någon utanför med apelsiner, vicks halstabletter och turkisk peppar (vet hanna att du sa att vi inte skulle käka godis på några dagar men vad ska man göra ;P). Finns det nån bättre vän? :D Synd att han ska resa bort i höst bara.

Nog om idag, och vidare till resan.

Jag och Hanna har vart i Turkiet på solsemester och har haft det riktigt skönt. Har mest tagit det lungt men har även hunnit med en tripp upp till borgen i Alanya, dykning med full utrustning där vi bland annat sett sjöstjärna och bläckfisk, utekväll med Fikri och Maria (vilket man blev riktigt snurrig av efter en dag ute på havet) och lite annat smått och gått som gafflar i fingrar och bullkrig efter utskällningar ;P.

Tänker inte berätta så mycket mer om det nu utan få ta alla historierna IRL nån gång istället.

Verkligheten har tagit tillbaka mej och nu är nästa mål att hitta lägenhet och jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0