Back in the south

Sitter i Flyinge igen. Skjutsade ner Hanna igår och tänkte stanna här nån dag innan det bär av hemmåt. Tror inte det blir särskilt mycket gjort här nere då jag tänkt att åka hem på fredag förmiddag för att "leka" lite med Jonas och kanske köra lite mc nu när han har tagit körkort för det oxå. Skulle ifs varit kul att stanna här i helgen och ta del av malmö festivalen men jonas åker ju på söndag och kommer bara hem nån helg innan han drar till Kosovo. Kommer verkligen sakna honom. Vi träffades inte så mycket när jag bodde i Nyköping men det känns inte som att vi tappat kontakten ändå när vi väl träffades igen.  Ja Ja nu ska jag i alla fall ner till köket och fixa lite frukost innan jag ska springa en runda. (har sett alldeless för många bilder på mej själv utan tröja nu från turkiet och kommit på att jag måste börja träna, få se hur länge det håller)


Ingen bild på magen i det avseendet men väl på magdansen jag fick delta i! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0