27 Augusti

Faan va jag är dålig på att skriva inlägg, borde verkligen bättra mej! Har verkligen hänt mycket sen sist och vet inte om jag orkar berätta om allt.

I stora dra så har jag: åkt hem från Flyinge med Hanna i fredags, var inne på K-Bemanning på jobb möte samma dag för att sen tillbringat resten av dagen och kvällen åt kräftfiske med jonas (vilket resulterade i 0 kräfter). Lördagen började med lägenhetsletande, gick över till mc färd till falkenberg, följt av födelsedagsmiddag, förfest i jonas stuga och sedan bratt med Jonas och Rebecka. Söndagen började sedan tidigt på morgonen (tidigt för att ha varit ute till 03:00 kvällen innan) för att jonas skulle hinna hem och packa för att sedan ta tåget från värnamo till stockholm, vilket jag var snäll och skjutsade honom till. Sen Tog jag det bara lungt och vilade resten av dagen för att på måndagen kunna börja som svetsare i smålandsstenar. Och det som har gjort mej mest sliten är att jag inte har kunnat sova knappt nånting sen jag lämnade av hanna i värnamo i fredags :S.

Vet att det här inlägget blev lite virrigt men jag skyller på trötthet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0